فسفرپلیت چگونه توانست سهم زیادی از بازار تجهیزات تصویربرداری را از ان خود کند؟

شنبه 25 آبان 1398
14:04
marzi

فسفرپلیت چگونه توانست سهم زیادی از بازار تجهیزات تصویربرداری را از ان خود کند؟

هر روز که میگذرد تکنولوژی و دانش جدید به سمت و سویی می رود تا تجهیزاتی را در زمینه پزشکی و دندانپزشکی تولید نماید که باعث بالا بردن اگاهی دندانپزشک در درمان می شود. فسفرپلیت از جمله یکی از این تجهیزاتی است که در عرصه عکسبرداری مورد استفاده قرار می گیرد و با تکنولوژی که دارد می تواند از قسمت هایی از دهان که غیر قابل رویت است عکسبرداری نماید و این اگاهی را به دندانپزشک بدهد تا مراحل درمان را بهتر جلو ببرد.

تکنولوژی اصلی این دستگاه با اشعه ایکس کار می کند.اشعه ایکس از دیرباز تا کنون به علم پزشکی کمک های شایانی کرده است و با استفاده از ان تجهیزات بسیار کارامدی تولید شده و راه های درمانی مفیدی به وجود امده است.در تجهیزات تصویربرداری نیز این اشعه به کارامده و تا حد زیادی توانسته کمک کننده باشد.

فسفرپلیت بعد از تولید و عرضه به بازار در سالهای اولیه با استقبال چندانی از طرف مصرف کنندگان روبه رو نشد و دلیل اصلی ان هم عدم کیفیت تصاویری بود که این دستگاه تولید می نمود و این مساله خود باعث می شد تا مراکز درمانی ازخرید ان سر باز بزنند وبه جای ان از سنسورRVG بیشتر استفاده کننده که ان هم از نظر هزینه بسیار گرانتر بود برای مراکز درمانی شلوغ اصلا مقرون به صرفه نبود.

بعد از گذشت سالها متخصصان در طراحی به این نتیجه رسیدند تا راهکاری را ارائه دهند که کیفیت تصویر دستگاهرا بالا ببرند و هم اکنون ما شاهد این مساله هستیم که دستگاه های جدید تصاویری بسیار خوب و با کیفیت را ارائه می کنند و همین امر باعث استقبال دوچندان از این دستگاه شد به گونه ای که هم اکنون در مراکز درمانی با تعداد مراجعان بالا تنها از این دستگاه استفاده می شود.

و به این طریق فسفرپلیت توانست محبوبیت خود را به دست اورد و در کنار سنسورRVG بتواند نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند.هم اکنون اگر به مراکز درمانی شلوغ و یا بیمارستانها مراجعه کنید اغلب از فسفرپلیت استفاده می کنند زیرا از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است و نگهداری ان بسیار کم هزینه است.

این دستگاه در استفاده زیاد مقرون به صرفه بوده و اگر بعد از مدتی دچار خرابی شود با کمترین هزینه نسبت به تجهیزات مشابه خود تعمییر می شود.البته هنوز عیوبی برای این دستگاه وجود دارد که اگر انها را نیز برطرف نمایند این دستگاه سهم کل بازار را برای خود می کند و اغلب به سمت خرید ان میروند.

فسفرپلیت دستگاهی است که هیچگونه تولیداتی در داخل کشور ندارد و تمامی انها از خارج وارد می شود و این خود جای تاسف دارد که ما در این سالها در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی قدم های بسیار ضعیفی را برداشته ایم.در صورتی که می توانستیم به خودکفایی در تولید برسیم و صادرات این محصول را داشته باشیم اگر به استعدادها و توانایی ها در این زمینه بها داده می شد.


برچسب ها: فسفرپلیت ,
[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فسفرپلیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]